Sainsbury’s planira uštedjeti 20,2 milijuna komada plastike svake godine uvođenjem reciklirajuće papirnate ambalaže s mrežicom od bambusa za pakiranja od dva avokada vlastite robne marke, piše portal packagingeurope.com.
Za početak proizvod s ovim rješenjem, koje je u potpunosti bez plastike i može se u reciklirati kroz sustav kućnog prikupljanja otpada, će se naći u 77 Sainsbury’s supermarketa. Ako se probno razdoblje pokaže uspješnim, tijekom godine planirano je širenje i u ostale trgovine te na online.
“Prelazak na papirnatu ambalažu za naša pakiranja Ripe & Ready Avocados jedan je od mnogih koraka koje poduzimamo kako bismo ispunili našu predanost zelenijoj budućnosti”, rekla je Claire Hughes, direktorica proizvoda i inovacija. “Ova inicijativa odražava naše kontinuirane napore za razvoj održivijih i inovativnih rješenja u ambalaži, a uzbuđeni smo što će naši kupci moći isprobati novu ambalažu u trgovinama.”
Ostali napori u održivosti
Među ostalim inicijativama za održivost Sainsbury’sa jest uvođenje oznake Good to Know, koja usmjerava potrošače prema ambalaži ili komponentama s naglaskom na održivost, uključujući one s reduciranom plastičnom ambalažom.
Ta oznaka prikazana je na redizajniranim ambalažama kao što su reciklirajući kartonski pladnjevi za vlastite linije piletine i ribe, čime bi se trebalo uštedjeti 694 tone plastike svake godine, te papirnatim pladnjevima koje su razvili Graphic Packaging International i Moy Park za vlastitu marku pohane piletine, s ciljem smanjenja plastike za 72 % i 82 % po pladnju.
Slično tome, Tesco testira reciklirajuće kartonske posude za vlastite proizvode od avokada, pri čemu uklanja naljepnice s barkodom u korist laserskog graviranja informacija o proizvodu izravno na voće. Očekuje se da će to uštedjeti do 25 milijuna plastičnih pladnjeva i gotovo milijun naljepnica.
Također, Tesco surađuje sa Zespri, Smurfit Westrock i ProPrint Group na razvoju reciklirajućih pladnjeva i poklopaca bez folije za pakiranja kivija – dizajna koji bi trebao zamijeniti plastične omote.