“Kraš Napolitanke su transgeneracijski klasik i njihovo se pakiranje nađe u gotovo svakoj hrvatskoj ostavi ili kuhinjskom ormariću. Redizajn pakiranja Napolitanki ozbiljan je zadatak, stoga su ovdje ozbiljno preuređene.

Napolitanke su jedini keks koji se sastoji od redova, koji se slaže u redove, koji se čak i jede po redovima. Zato su pri redizajnu Napolitanki njihovi redovi odabrani kao osnovni vizualni motiv, te je oko njega izgrađen čist, suvremen i prepoznatljiv vizualni jezik”, istaknuli su u svom objašnjenju redizajna iz agencije Imago.

Napolitanke odnosno njihov dizajn nedavno su oduševile međunarodni žiri i osvojile nagradu u kategoriji Dizajn ambalaže za profesionalni dizajn. Inovativni dizajn potpisuje agencija Imago koji je ovaj popularan Krašev proizvod podigao na novu razinu vizualne privlačnosti i prepoznatljivosti, stoji u objašnjenju nagrade.