Kutija za plodove mora od valovitog kartona tvrtke DS Smith održava ribu svježom na temperaturi od ispod 4,44°C više od 40 sati u operacijama hladnog lanca, istovremeno pomažući u smanjenju troškova tvrtki i emisija CO2, prenosi portal packagingeurope.com.
DryPack se može sastaviti ručno ili strojno. DS Smith pakiranja proizvodi u svojim specijaliziranim tvornicama u Sjedinjenim Državama koristeći svoju “patentiranu i dokazanu” Greencoat tehnologiju.
Opisan kao 100% vodootporan, DryPack se može napuniti ledom kako bi morski plodovi bili hladni tijekom transporta.
Ujedno, DryPack je jedino pakiranje namijenjeno za plodove mora koju je Međunarodna udruga za zračni prijevoz odobrila za zračni prijevoz, što prerađivačima omogućuje slanje morskih plodova na kraće, ali i veće udaljenosti. Kutije se isporučuju spljoštene jer iz DS Smitha poručuju kako na taj način zauzimaju manje prostora nego konvencionalne kutije i ujedno štede na ulaznim troškovima prijevoza i emisijama goriva.
Iz DS Smitha također poručuju da se paket može u potpunosti reciklirati na kraju svog životnog vijeka te se očekuje da će pomoći u postupnom ukidanju rješenja koja u hladnom lancu uključuju plastiku.
Cheryl Holliday, direktorica marketinga u DS Smithu Sjeverna Amerika, komentirala je: “DS Smith uz Dry Pack mijenja način na koji industrija plodova mora isporučuje svoje proizvode.”
Obiteljski proizvođač lososa Kvarøy Arctic već je počeo koristiti DryPack, a izvršni direktor Alf-Gøran Knutsen komentirao je: “Ovo pakiranje od valovitog kartona je pobjeda i za okoliš i za naš brend.”