Kao dio stalnih napora Nestléa prema održivijim rješenjima za pakiranje, tvrtka za svoje glavne brendove predstavlja inovacije temeljene na papiru.
Nedavno su tako lansirana kartonska pakiranja za brend Vital Proteins u Sjedinjenim Američkim Državama. Zamjena materijala za pakiranje i dizajna rezultirala je smanjenjem količine upotrijebljene plastike za 90 posto u odnosu na prijašnje pakiranje. Inovaciju su razvili stručnjaci u Nestléovom R&D centru Health Science u Bridgewateru, New Jersey, u suradnji s vanjskim partnerima. Nova posuda ima čvrsto prianjajući poklopac koji omogućuje jednostavno otvaranje i zatvaranje, a istovremeno je otporna na curenje i prolijevanje te izdržljiva prilikom svakodnevne upotrebe.
Osim toga, Nestléova globalna mreža za istraživanje i razvoj s vanjskim partnerima i dobavljačima radi i na razvoju sljedeće generacije rješenja za ambalažu od visoko otpornog papira u brojnim drugim kategorijama proizvoda.
“Prilikom razvoja papirne ambalaže u obzir uzimamo osjetljivost svakog proizvoda na vanjske elemente kao što su kisik, temperatura i vlaga. Počevši s manje osjetljivim proizvodima, Nestléov put prema papirnatoj ambalaži započelo je u segmentu slatkiša odnosno brendova Smarties i KitKat, a sada napreduje u kategorije poput kave koja zahtijeva snažniju zaštitu”, objasnio je Gerhard Niederreiter, voditelj Nestléova instituta za pakiranje.
U Ujedinjenom Kraljevstvu Nestlé je nedavno predstavio visokozaštitno papirno pakiranje za ponovno punjenje Nescaféa. Ovo pakiranje omogućuje potrošačima da nadopune svoje Nescafé staklenke kod kuće bez kompromisa u pogledu svježine ili kvalitete proizvoda. Njime se težina pakiranja smanjuje za 97 posto, a pakiranje se može reciklirati.
I asortiman Nescafé Cappuccina u Europi sada ima novo, papirnato pakiranje kojim su zamijenili dosadašnje plastične posude i koje se može u potpunosti reciklirati.
Axel Touzet, voditelj poslovne jedinice kave kaže: “Kava je posebno osjetljiva na kisik i vlagu. Zbog toga redizajniranje ambalaže za ovu kategoriju proizvoda zahtijeva dodatne napore kako bismo osigurali da možemo očuvati svježinu i kvalitetu proizvoda znanstveno utemeljenim i održivim rješenjima.”
Ove inovacije u segmentu pakiranja temelje se na Nestléovoj stručnosti i naporima cijele tvrtke da postigne svoj cilj održivosti pakiranja do 2025. godine koji podrazumijeva dizajniranje 95 % plastične ambalaže prikladne za recikliranje te smanjenje upotrebe čiste (djevičanske) plastike za jednu trećinu.