spot_img

Nestlé zamjenjuje više pakiranja papirnatim inovacijama

Kao dio stalnih napora Nestléa prema održivijim rješenjima za pakiranje, tvrtka za svoje glavne brendove predstavlja inovacije temeljene na papiru.

Nedavno su tako lansirana kartonska pakiranja za brend Vital Proteins u Sjedinjenim Američkim Državama. Zamjena materijala za pakiranje i dizajna rezultirala je smanjenjem količine upotrijebljene plastike za 90 posto u odnosu na prijašnje pakiranje. Inovaciju su razvili stručnjaci u Nestléovom R&D centru Health Science u Bridgewateru, New Jersey, u suradnji s vanjskim partnerima. Nova posuda ima čvrsto prianjajući poklopac koji omogućuje jednostavno otvaranje i zatvaranje, a istovremeno je otporna na curenje i prolijevanje te izdržljiva prilikom svakodnevne upotrebe.

Osim toga, Nestléova globalna mreža za istraživanje i razvoj s vanjskim partnerima i dobavljačima radi i na razvoju sljedeće generacije rješenja za ambalažu od visoko otpornog papira u brojnim drugim kategorijama proizvoda.

“Prilikom razvoja papirne ambalaže u obzir uzimamo osjetljivost svakog proizvoda na vanjske elemente kao što su kisik, temperatura i vlaga. Počevši s manje osjetljivim proizvodima, Nestléov put prema papirnatoj ambalaži započelo je u segmentu slatkiša odnosno brendova Smarties i KitKat, a sada napreduje u kategorije poput kave koja zahtijeva snažniju zaštitu”, objasnio je Gerhard Niederreiter, voditelj Nestléova instituta za pakiranje.

U Ujedinjenom Kraljevstvu Nestlé je nedavno predstavio visokozaštitno papirno pakiranje za ponovno punjenje Nescaféa. Ovo pakiranje omogućuje potrošačima da nadopune svoje Nescafé staklenke kod kuće bez kompromisa u pogledu svježine ili kvalitete proizvoda. Njime se težina pakiranja smanjuje za 97 posto, a pakiranje se može reciklirati.

I asortiman Nescafé Cappuccina u Europi sada ima novo, papirnato pakiranje kojim su zamijenili dosadašnje plastične posude i koje se može u potpunosti reciklirati.

Axel Touzet, voditelj poslovne jedinice kave kaže: “Kava je posebno osjetljiva na kisik i vlagu. Zbog toga redizajniranje ambalaže za ovu kategoriju proizvoda zahtijeva dodatne napore kako bismo osigurali da možemo očuvati svježinu i kvalitetu proizvoda znanstveno utemeljenim i održivim rješenjima.”

Ove inovacije u segmentu pakiranja temelje se na Nestléovoj stručnosti i naporima cijele tvrtke da postigne svoj cilj održivosti pakiranja do 2025. godine koji podrazumijeva dizajniranje 95 % plastične ambalaže prikladne za recikliranje te smanjenje upotrebe čiste (djevičanske) plastike za jednu trećinu.

spot_img

Obavezno pročitajte

Povezani članci