Kako bi pomogao britanskim obiteljima u usvajanju boljih navika, Lidl Ujedinjeno Kraljevstvo odlučio je ukloniti sav dizajn ambalaže koji se smatra privlačnim djeci s najmanje zdravih proizvoda vlastite marke do sredine 2025. godine, objavio je ovaj trgovački lanac.
Potez je to koji ide i korak ispred novog zakona Ujedinjenog Kraljevstva koji bi trebao ograničiti oglašavanje manje zdravih proizvoda djeci od listopada ove godine. Diskonter je objavio kako će eliminirati elemente dizajna kao što su 3D ili animirani oblici, uzorke jarkih boja ili razigrane nazive proizvoda koji ne odražavaju proizvod kao takav. Tako će, primjerice, Lidlovi popularni gumeni medvjedići umjesto dosadašnje svijetle ambalaže ukrašene crtežima prijeći na jednostavniji dizajn više fokusiran na proizvod koji naglašava njihove voćne okuse.
Ovaj najnoviji potez nastavak je promjena započetih 2020. kada je Lidl bio prvi britanski supermarket koji je krenuo uklanjati likove iz crtića s pakiranja žitarica za doručak kako bi pomogao roditeljima da se odupru pritisku djece te ujedno otvarajući put drugim trgovcima da slijede njegov primjer. U proljeće 2024. ova je politika proširena na zabranu likova iz crtića u svim “manje zdravim” proizvodima namijenjenima djeci. Ove promjene uslijedile su nakon što je diskonter prije konkurenata 2014. diljem zemlje uklonio slatkiše i čokolade s blagajni.
Lidlova pojačana predanost ima za cilj osigurati da bilo koji proizvod koji se smatra najmanje zdravim prema Modelu profiliranja hranjivih tvari Svjetske zdravstvene organizacije (WHO) ili Modelu profiliranja hranjivih tvari Agencije za standarde hrane (FSA) 2004/05, zajedno s bilo kojim žitaricama za doručak, ne može se stavljati na tržište tako da bude privlačan djeci kojoj su namijenjeni samo najzdraviji proizvodi.
Richard Bourns, glavni komercijalni direktor u Lidl GB, rekao je: “Znamo da obitelji žele postići zdraviji stil života i stoga smo u potpunosti predani pomaganju da usvoje bolje navike, a da pritom još uvijek imaju pristup visokokvalitetnim, pristupačnim i finim proizvodima. Kao otac male djece, znam koliko dizajn ambalaže može utjecati na njihove preferencije i stoga razumijem važnost zauzimanja proaktivnog stava za bolju podršku roditeljima u cijeloj zemlji. Uvođenje ovih promjena uoči nadolazećeg zakona o oglašavanju signalizira našu spremnost da ispunimo i premašimo te standarde. Lidl već poduzima promjene nabolje, stoga je sjajno što nastavljamo naše naslijeđe predvodnika u podržavanju zdravijih stilova života uklanjanjem nekorisne ambalaže i poboljšanjem dizajna za proizvode koji pridonose boljoj prehrani, kao što je slučaj s našim asortimanom voća i povrća Funsize.”
Rebecca Tobi, viša menadžerica za poslovanje i angažman ulagača u Zakladi za hranu, dodala je: “Unatoč kritičnoj važnosti dobre prehrane za djecu, komercijalna hrana s visokim udjelom šećera i soli često se reklamira djeci, što obiteljima čini nevjerojatno teškim snalaženje u njihovoj prehrani. Stoga je ovaj potez Lidla dobrodošao kao podrška obiteljima u pristupu zdravijoj prehrani.”