Kraševe legendarne Napolitanke i generacijama omiljeni Ki-Ki bomboni ove su godine ponovno dokazali da ne osvajaju samo nepca, već i srca i to dizajnerske struke. Na jubilarnom izdanju Izložbe hrvatskog dizajna 23/24, koja već 25 godina slavi kreativnost, osvojili su prestižna priznanja za dizajn ambalaže.
Jedine Napolitanke s velikim N oduševile su međunarodni žiri i osvojile nagradu u kategoriji Dizajn ambalaže za profesionalni dizajn. Inovativni dizajn potpisuje agencija Imago koji je ovaj popularan Krašev proizvod podigao na novu razinu vizualne privlačnosti i prepoznatljivosti.
Još jedno priznanje u istoj kategoriji, Dizajn ambalaže za profesionalni dizajn, osvojio je Ki-Ki. Zaigranost i vedrina, zaštitni znakovi mnogima omiljenih bombona, sjajno su dočarani zahvaljujući agenciji Bruketa&Žinić&Grey, čime je ovaj proizvod dobio izgled koji privlači i velike i male sladokusce.
“Ova nagrada rezultat je izvrsne suradnje s Imago agencijom, čiji su inovativni pristup i pažnja posvećena detaljima transformirali redove vafla i kreme Napolitanki u suvremen i prepoznatljiv identitet brenda. Posebno priznanje za dizajn ambalaže na izložbi dobio je i Ki-Ki, zaslugom kreativnog doprinosa agencije Bruketa&Žinić&Grey”, objavili su iz Kraša.
U Krašu su iznimno ponosni što su njihovi proizvodi prepoznati i po estetskoj izvrsnosti, a dana su im priznanja dodatan motiv za daljnje inovacije koje povezuju tradiciju, prepoznatljiv okus i moderan dizajn.