Vegeta je ove godine proslavila svoj 65. rođendan. Međutim, iako bi neki očekivali da je vrijeme za mirovinu, Vegeta je odlučila povodom rođendana napraviti nešto potpuno inovativno kako bi dokazala da njeno vrijeme tek dolazi. Iako je već generacijama glavni začin u svakoj kuhinji, svjesna je činjenice da je promjena nužna kako bi se povezala s mlađom publikom.
![](https://ambipak.hr/wp-content/uploads/2024/10/1-copy-1-1-768x513-1.jpg)
Stoga, umjesto klasične kampanje, odlučeno je da će se ovom “problemu” pristupiti na svjež način. Dizajnirano je novo pakiranje u pratnji s odvažnom digitalnom kampanjom koja probija jaz između tradicionalnih kućanskih stavki i modernih trendova.
U suradnji s dizajnericom nakita Majom Miletić i agencijom Bruketa&Žinić&Grey, kreirano je inovativno pakiranje – srebrni Vegeta prsten. Ovaj prsten nije samo modni dodatak, već simbol Vegetine predanosti inovacijama i stalnom povezivanju s ciljanom publikom.
![](https://ambipak.hr/wp-content/uploads/2024/10/7-5-991x1536-1-1024x974.jpg)
Influenceri su pomogli kako bi Vegeta prsten bio predstavljen kao savršeno rješenje za svaki obrok, bilo kada i bilo gdje. Pokrenut je i natječaj koji je potaknuo kreativnost korisnika i angažman, a uključivao je i super nagrade.
![](https://ambipak.hr/wp-content/uploads/2024/10/6-4-1010x1536-1.jpg)
Kulminacija kampanje bilo je izlaganje prstenja na modnoj reviji Elfsa, čime se učvrstilo Vegetino mjesto u suvremenoj kulturi. S Vegetom, sve ima bolji okus – ne samo obrok, već i svaka situacija.
Vegeta je dokazala da nije samo začin koji čini svako jelo ukusnijim, već brend koji se može prilagoditi i ostati relevantan, bez obzira na vremena koja dolaze.