spot_img

DS Smith i Carlsberg udružuju se kako bi smanjili emisije CO2 s novim multipack rješenjem

DS Smith je ušao u partnerstvo s Carlsbergom u Poljskoj kako bi predstavio svoje rješenje za višestruko pakiranje Round Wrap za odabrane linije proizvoda. Inovacija bi trebala smanjiti emisiju CO2 za 224 tone godišnje usporedi li se sa standardnim višestrukim pakiranjima od valovitog kartona.

Uštede bi trebale nastupiti jednom kada ih Carlsberg u Poljskoj uvede za asortiman Carlsberg piva, Somersby i Garage. Objavljeno je da se pakiranje može u potpunosti reciklirati, a zakrivljeni kutovi imaju za cilj smanjiti upotrebu folije na paleti.

DS Smith je krajem prošle godine među potrošačima proveo istraživanje o percepciji Round Wrap pakiranja. U Francuskoj i Ujedinjenom Kraljevstvu 77 posto od 1000 ispitanika izjasnilo se kako će radije kupiti poboljšano pakiranje nego neko standardno.

Dizajnerski tim DS Smitha koristio je alate DS Smith Circular Design Metrics (CDM) za mjerenje utjecaja novog rješenja pakiranja za Carlsberg Poljska. Proces podrazumijeva korištenje osam ključnih pokazatelja kao što su ugljični otisak, dizajn za ponovnu upotrebu, optimizaciju opskrbnog lanca i korištenje materijala. Dobiveni pokazatelji otkrivaju utjecaj dizajna pakiranja i dizajnerima omogućuju mjerenje njegove održivosti s većom točnošću.

“Ponosni smo što smo partneri Carlsberga Poljska u probnom lansiranju DS Smith Round Wrapa. Rješenje je u skladu s predanošću naše tvrtke programu ‘Redefiniranje pakiranja za svijet koji se mijenja’ kao i s našom strategijom i misijom održivosti ‘Now & Next’, a istovremeno pomažemo našim klijentima smanje otpad te prijeđu na kružno gospodarstvo”, istaknuo je Reinier Schlatmann, regionalni direktor Odjela za pakiranje, Istočna Europa u DS Smithu.

DS Smith Round Wrap koristi tehnologiju Arcwise, a Carlsberg Poljska trenutno testira rješenje pakiranja za svoje asortimane piva Carlsberg, Garage i Somersby.

spot_img

Obavezno pročitajte

Povezani članci