Konvencionalne plastične vrećice s pakiranja midi banana, Nature’s Pick i Organic paketa te drugih odabranih linija banana u britanskom Aldiju zamijenit će papirnate trake.
Ako pokus bude uspješan, predviđa se da će se na ovaj način svake godine smanjiti oko 234 tone plastične ambalaže.
“Mi u Aldiju znamo koliko je smanjenje količine plastike važno za naše klijente, kolege i budućnost planeta”, rekao je Luke Emery, direktor Odjela za plastiku i pakiranje u Aldiju. “Stalno razmatramo načine na koje to možemo učiniti, a naše najnovije ispitivanje na bananama još je jedan veliki korak na tom putu.”
Ostali Aldijevi napori za smanjenje količine plastike uključuju prijelaz na 100 % rPET za sve vlastite robne marke bezalkoholnih pića i boca za vodu od čega se očekuje ušteda od 10.000 tona čiste plastike godišnje, kao i na papirnatu ambalažu koja se može reciklirati kod kuće za svoju vlastitu robnu marku linije za maslac, od koje se očekuje da će svake godine ukloniti više od 10 tona papirnate ambalaže koja se ne može reciklirati.
Trgovački lanac Tesco pak testira kartonski spremnik koji se može reciklirati i urezuje podatke o proizvodu izravno na avokado asortiman kako bi uštedio do 25 milijuna plastičnih posuda i gotovo milijun naljepnica.
Sainsbury’s također implementira kartonske pladnjeve koji se mogu reciklirati za svoju vlastitu robnu marku piletine i ribe. S ciljem uštede od 694 tone plastike godišnje, novo pakiranje ima logo na pakiranju koji je dizajniran da pomogne potrošačima da prepoznaju proizvode koji se prodaju u smanjenoj plastičnoj ambalaži.